Propunere Protocol de desfasurare a Adunarii Generale.

Propunere Protocol de desfasurare a Adunarii generale.

1. Formarea unui prezidiu al adunarii – minim 3 membri, de preferat 5 – condus obligatoriu de presedintele in execitiu care deschide, conduce si inchide lucrarile adunarii coform art. 11.7 din statut.

2. Formarea unui secretariat / unei comisii pentru redactarea procesului verbal si primirea de propuneri din sala – minim 2 membri, de preferat 3 – din care face parte obligatoriu secretarul general care redacteaza procesul verbal conform art. 11.9 din statut.

3. Formarea unei comisii de validare si inregistrare a delegatilor / membrilor prezenti si a numarului voturilor acestora si validare a adunarii generale – minim 2 membri, de preferat 3 – din care este recomandat sa faca parte trezorierul pentru a verifica daca platile au fost realizate in contul uniunii.

4. Validarea si inregistrarea delegatilor pe baza de imputernicire, act de identitate, dovada platii cotizatiei catre Uniune a asociatiei / clubului reprezentat si a tabelului cu membri conform modelului solicitat.

5. Odata cu inregistrarea lor, semnarea si stampilarea obligatorie a tabelului de prezenta de catre toti delegatii validati.

6. Comisia de validare stabileste si anunta ca adunarea generala este statutara conform art. 10.7 din statut.

7. Comisia de validare comunica situatia prezentei delegatilor cu drept de vot si numarul voturilor acestora in adunarea generala in plen conform art. 6.1, 6.2, 6.7 si 6.8 din statut.

8. Desfasurarea sedintelor comisiilor pentru probleme tehnice specifice.

9. Revenirea la adunarea generala in plen, fiind recomandat ca ea sa fie inregistrata video si arhivata.

10. Formarea unei comisii de numarare si validare a voturilor in adunarea generala in plen – minim 2 membri, de preferat 3.

11. Punerea in discutie a ordinii de zi propusa prin convocator cu sau fara aducerea unor modificari.

12. La fiecare punct de pe ordinea de zi aprobata de adunarea generala, cu ajutorul unui membru al prezidiului, presedintele intocmeste lista vorbitorilor inscrisi si le acorda cuvantul in ordinea inscrierii pe lista.

13. Vorbitorii iau cuvantul numai dupa ce primesc permisiunea presedintelui si, daca au mai vorbit, iau cuvantul numai dupa ce toti cei inscrisi la cuvant vorbesc despre subiectul in cauza.

14. Timpul limita de vorbit este de 3 min, exceptie candidatii la functii de conducere care au 5 min.

15. Presedintele asigura ordinea lucrarilor prin urmatoarele masuri: chemarea la ordine, avertisment si excluderea din sala.

16. Votul delegatilor in adunarea generala este deschis si egal cu numarul membrilor cotizanti la Uniune ai asociatiei / clubului pe care o / il reprezinta conform art. 6.7 din statut.

17. Dupa fiecare vot, comisia de numarare si validare a voturilor anunta situatia voturilor in ordine descrescatoare, situatie ce va fi notata de secretariat in procesul verbal.

18. Scurta reuniune a prezidului prin care se confirma alegerile pe functii facute de Adunarea generala, urmate de comunicarea acestei confirmari catre Adunarea generala.

19. La finalul şedinţei se va da citire numelor persoanelor alese pe funcţii în cadrul tuturor structurilor de conducere ale Uniunii.

20. Aprobarea depunerii unui tabel actualizat al membrilor Uniunii cu datele de identificare ale acestora ca parte din Actul constitutiv si Statut.

21. Delegarea unui membru al Uniunii pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adunarii generale: se imputerniceste ………………………. pentru a efectua formalitatile de inscriere a prezentelor modificari in Registrul asociatiilor si fundatiilor din cadrul Judecatoriei Sannicolau Mare, Timis.

22. Dupa incheierea adunarii generale, verificarea procesului verbal si semnarea lui pe dosul paginilor de catre cei prezenti la finalul sedintei.

Dina Mergeani                                                                                                                                     Presedinte Comisia de zbor

Comments

  1. BUNDU

    Este un document care va asigura in mod cert desfasurarea Adunarii Generale a UGCPPAMR din 25-26 aprilie 2015 in conditii absolut statutare , iar rezultatele discutiilor si masurile luate , vor conduce spre o noua viziune despre ce trebuie facut in UGCPPAMR spre binele tuturor asociatiilor membre.

    • nelutu

      Dl. Bundu dvs. de fapt ce doriti mai exact? Aveti postate comentarii pe toate paginile posibile. Dupa comentarii apareti ca o trestie în bataia vântului.
      Sunt convins ca v-ati pregatit foarte bine situatia financiara pentru anul 2014. S-au apareti in fata noastra exact ca Dina la AG din 2014.

      • BUNDU

        Stimate colega “nelutu “, eu imi exprim opinia pe TOATE paginile care-mi genereaza apetitul pentru comentarii si imi permit acest lucru , cu riscul ca intru la beciul domnesc de la Gherla. Atentie la IP-ul calculatorului . ! In alta ordine de idei, adica daca in demersurile dvs.de detectiv (puteam scrie frumos ca sa nu suporte pagina ), nu ati reusit sa-mi descoperiti orientarea spre directia dorita de dvs….. vi se pare anormal si gasiti ca as fi o trestie care nu are o situatie financiara pe citez….”2014 ” suficient de pregatita? Pe la noi se spune ceva legat de …..gat si …..prefectura !! Cu stima.

      • BUNDU

        As mai vrea sa va amintesc faptul ca in demersul dvs. de a ma descoperi pe diferite pagini la comentarii , nici nu ati sesizat ca materialul care v-a aprins asa tare fantezia a fost postat abia ieri, dar este datat din 05 aprilie. Va rog, fiti mai atent cu asemenea detalii redactionale .. Cu stima !

      • BUNDU

        Citez din autor……. “apareti in fata noastra “….(adica cine sunteti dvs) ? Ba mai mult, il dati exemplu pe …..citez ” ca Dina la AG din 2014 ” .
        Am renuntat sa mai cresc arici sa stiti si nici nu gandesc in afara cutiei, ce nuuuuu stiti insa, e ca TOATE functiile existente in aceasta uniune sunt NEREMUNERATE !!! Cine va pune sa bifati prezenta prin comentarii mai mult sau mai putin consistente sa va si plateasca. La uniune repet, posturile, chiar negre fiind, sunt totusi benevole.

    • BUNDU

      Vorba lui Nea Jenica Barbu ……” vin , ma-ntreb si zic “….oare de ce nu a fost totusi protocolul adunarii, (altfel un moment foarte bine organizat in alte structuri ) plasat pe site pana la 31 decembrie , ca sa nu dea de galceava dlui nelutu sau altor personaje caragielesti(!?!)

  2. somerbody 2

    Dl. doctor Mergeani Dina va rog sa precizați art. din Statut referitor la aceasta propunere sau poate in perioada 2012-2015 a fost aprobat acest PROTOCOL in Adunarea Generala si nu a fost prezentat pe site-ul uniunii.Statutul precizează clar ca termenul de depunere al propunerile pentru ordinea de zi trebuie înaintate în scris, cel mai târziu pana la data de 31 Decembrie a anului precedent, Secretarului General.
    Dar asa cum a-ți surprins de fiecare data toți membrii uniunii numai dvs. puteți propune schimbarea regulilor după ce arbitrul a fluierat începerea jocului.
    MULTE FELICITARI.

    • BUNDU

      Stimate colega (cu mine toti sunt colegi ) de hobby , statutul este mai putin vast decat ati priceput dvs. la prima lecturare. Cum spuneau egiptenii de pe vremea lui Bonaparte , “repetitio est mater studiorum ” adica cine se scoala devreme, doarme putin noaptea . Referitor la operativitatea cu care NU a aparut pe site-ul UGCPPAMR un protocol sau altul , statutul invocat de catre dvs. spune ceva legat de modificarile la OZ chiar pe timpul adunarii generale!!!!! Cititi cu atentie toate articolele si unde gasiti ceva despre 2/3 consemnati pentru eternitate . Cu stima.

  3. Adrian Nistor

    D-le “Bundu” o sa incerc sa va scot din sfera artisticului aducandu-va la cunostinta ca Legea contabiltatii,Legea pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale,Codul fiscal sau legea care reglementeaza functionarea organizatiilor non-profit nu fac parte din niciun gen literar,iar ca sa fie tratate drept pamflete nici nu se pune problema.Este dreptul dvs. sa va exprimati pe oriunde vi se permite numai ca aici nu suntem la cenaclul literar ci dorim clarificarea unor aspecte care tin de respectarea legilor tarii in care traim.
    Este minunat ca va doriti sa fim ca in lumea civilizata europeana dar nu vad cum am putea face asta cu apucaturi de tara africana.In loc sa spuneti tuturor ce si cand sa faca sau sa nu faca,mai bine v-ati gandi sa va uitati ce prevad legile alea la care am facut referire mai sus.
    Intr-una dintre ele(OG26/2000) scrie ca principala atributie a cenzorilor este aceea de “a verifica modul in care este administrat patrimoniul asociatiei”.Daca exprimarea din lege nu vi se pare destul de explicita va mai fac trimitere si la prevederile art.11.5 din statutul Uniunii,dupa care astept ca la Adunarea generala sa-mi explicati temeiul legal al cheltuielilor decontate si inregistrate in contabilitatea Uniunii.

    • BUNDU

      Dle Nistor , multumesc pentru ajutorul neprecupetit si de(s) interesat , dar pe mine nu ma intereseaza chiar sub nicio forma , articolele pe care dvs. le amintiti in comentariul personal din 17 aprilie , ora 11.35 (ora Romaniei ) . Eu n-am veleitati de contabil, nici pregatirea necesara pentru functia pentru care dvs. optati (cenzor ). Este o pozitie sociala importanta si cu mari responsabilitati iar pe mine ma depasesc aceste aspecte.. Un amarat de macaragiu ca mine NU are nevoie de nicio functie in cadrul uniunii sa fie clar pentru orice membru . In privinta “recomandarilor ” pentru o anume documentare, eu imi exprim opinia in virtutea libertatii de exprimare si pe baza materialelor care apar in presa romaneasca scrisa sau on line .Placerea mea este sa citesc si sa scriu, NU sa polemizez fara rost , asa cum constat din pacate in momentul de fata.PUNCT. Cu stima .

      • Adrian Nistor

        Reglementarile legale la care eu am facut referire nu au cum sa reprezinte un subiect de polemica,ele trebuie cunoscute,intelese si aplicate.Punct.Daca dvs. va doriti un partizanat fatis in favoarea anumitor persoane va priveste ,insa ar fi de preferat sa evitati a mai emite judecati de valoare in legatura cu lucruri asupra carora nu aveti nicio competenta,dupa cum singur recunoasteti.

        • BUNDU

          Dle Nistor, impartialitatea mea o puteati descifra si din comentariul in care va reamintesc fatul ca dvs. trebuie sa reveniti acolo unde va este locul in conducerea uniunii.(unde ati depus o intentie de “cenzoriat “.Ce mi se pare mai imprtant este faptul ca ati fost in prezidiu vreo cativa ani si din cate am studiat documentele istorice , nu prea sunteti imortalizat cu cereri, petitii, pozitii vis a vis de chestiuni legate de bunul mers al uniunii. Pe aceea vreme , nu era nevoie de cenzori, ca asa cum zicea un membru proaspat (dat afara ) , banii aveau un traseu cunoscut de toti (din conducere evident ) .Cat despre , citez “judecati de valoare ” , de aceasta data sunteti in off side . Mi-ar fi placut sa emit asa ceva, dar…..nu ma duce capul , am chestiuni mai interesante la ordinea zilei , decat ocuparea unor functii in care nu ma regasesc.. Cu stima

          • Adrian Nistor

            Se pare ca studiul “documentelor istorice” pe care pretindeti ca l-ati facut a fost o treaba de mantuiala fiindca tot n-ati priceput mare lucru.Eu v-am recomandat lectura si intelegerea unor acte normative pentru a evita situatiile cand va ia gura(sau scrisul!) pe dinainte.
            Despre “intoarcerea” mea la conducerea Uniunii nu poate fi vorba din doua motive foarte limpezi,dar pe care observ ca de oricata “impartialitate” a-ti da dovada,tot nu reusiti sa le pricepeti.Primul motiv este acela ca eu n-am fost niciodata membru in prezidiu iar asta se poate demonstra cu documente legale nu cu vorbe iar cel de-al doilea motiv este acela ca un cenzor nu face parte niciodata din conducerea unei asociatii,ba dimpotriva menirea lui stabilita prin lege este sa dea asigurarea ca in respectiva asociatie conducerea n-o ia razna in detrimentul celorlalti membri.Scopul meu,declarat si sustinut in mod public,este acela de a se instaura o disciplina financiara si organizationala in cadrul Uniunii,strict doar in conformitate cu ce prevad legile tarii asteia si ca lucrurile nu sa fie doar bine facute ci sa fie legal facute in primul rand.
            Eu stiu ca multora nu le va conveni sa se faca lucrurile asa cum trebuie,altii cu siguranta vor protesta dar sunt convins ca vor fi si foarte multi care vor ramane gura-casca atunci cand vor constata in fapt ca gradul de neconformare la cerintele legale de orice fel in cadrul Uniunii este atat de mare incat risca extrem de tare sa nu-si mai indeplineasca rolul si scopul pentru care a luat fiinta.
            Asociatia asta reprezinta sau ar trebui sa reprezinte ceva pentru toti pasionatii de porumbei,pasari,iepuri,etc si ea trebuie administrata si gestionata ca la carte,nicidecum in alt fel sau asa cum,din pacate,s-au intamplat lucrurile pana acum.Ea trebuie sa existe si sa functioneze si pe mai departe,dar in cu totul alte conditii decat a facut-o pana acum.Iar eu sunt convins ca pana la urma se vor gasi suficiente minti limpezi care vor intelege asta.

  4. Rică

    Bravo Fratilor …. Citesc aici si ma crucesc : Demagogii , Ciupituri subtile , lovituri gingase sub centura , …. Propuneri de modificări al programului stabilit pentru adunare…anexe la statut …schimbări de afinitati ….statut nestatutar…comisii neinfiintate…arbitri inventati … Fraude … Toate le -ați dezbătut aici … Aveti timp d-lor …..dar timpul asta al D voastra ii cam supăra pe unii care nu suporta mitocăniile voastre . Motiv pentru care la adunare va las sa va alegeți singuri si Asociatia a hotărât sa stam acasă si sa nu ne pierdem vremea pe la Lugoj căci oricum organul actual si cel viitor e ocupat cu demagogia. Arbitrii pot in continuare la nationala sa-si arbitreze proprii porumbei la nationala iar comisiile de standardizare sa doarmă cand e vorba de o omologare de rasa românească ….bafta la ciolan si la cașcaval. Mda o sa săriți ca nu mi-am dat numele . Așa e …. La ce s-a comentat pana aici nu merita identitatea .

  5. Adrian Nistor

    Actuala conducere,fara sa ma refer prin asta doar la persoana actualului detinator al functiei de presedinte,are de dat la Lugoj niste explicatii in legatura nu doar cu ultimul exercitiu financiar ci cu intreg mandatul care ii expira in curand.Iar avalansa de propuneri de “modificari”,”reglementari” si “comunicate” nu dovedeste decat ca oamenii astia habar n-au avut despre ce-aveau de facut din perspectiva pozitiilor pe care le-au detinut in ultimii 3 ani.Niciun “protocol” sau vreun alt “regulament” de aplicat nu poate fi rezultatul parerilor personale ale cuiva,indiferent cine-o fi ala.Si asta pentru ca o asociatie are intotdeauna o conducere colectiva,deciziile,indiferent care sunt acelea,se iau doar de organele de conducere si niciodata de o singura persoana.Poate cu ocazia asta iese tuturor din cap ideea ca “presedintele” poate face si desface de capul lui sau ca are niste “puteri” speciale.Nu,presedintele nu are fata de oricare alt membru al Consilului director niciun drept suplimentar,ba dimpotriva,in afara de faptul ca indeplineste functia de reprezentare si conduce sedintele,are doar niste responsabilitati stabilite statutar.
    Daca in afara de grija unor rafuieli personale,actualul Consiliu director ar fi inteles care-i sunt obligatiile,aveam la ora asta si regulamente de functionare atat pentru Adunarea generala cat si pentru Consilul director,aveam si modificarile absolut necesare de adus statutului si .mai ales,aveam o situatie financiar-contabila clarificata.La ora asta e tardiv pentru orice fel de initiativa care,chipurile,ar salva pe ultimii metri ceea ce nu s-a facut in ani de zile.Astfel de lucruri sunt de competenta Consilului director,care dupa ce le dezbate si aproba prin vot vine si le supune aprobarii unei viitoare adunari generale,ceea ce inseamna ca toate astea raman in sarcina viitorului consiliu.
    In loc sa emita “comunicate” hazlii,asta ca sa fiu extrem de indulgent in apreciere,actualul presedinte si cu secretarul general vad ca ne vorbesc de constituirea unei comisii de validare a delegatilor si de niste conditii “speciale” pretinse doar persoanelor care candideaza.Intrebarea este urmatoarea:de ce doar candidatilor li se cere sa faca dovada ca si-au platit cotizatia la clubul unde sunt inscrisi iar delegatilor care vor vota nu li se cere sa faca dovada ca au incasat cotizatia de la membrii care sunt trecuti pe listele fiecarei asociatii membre?! Are careva emotii ca in felul asta vom descoperi ca sunt liste cu membrii care apar acolo doar statistic?!
    In acest timp, in care cineva are grija ca nu cumva candidatii sa nu aiba carnet de membru la cluburile lor,n-am aflat daca exista cineva preocupat si de validarea candidaturilor si a asociatilor care au sau nu au drept de vot la adunarea generala,pentru ca sunt “candidati”(si nu putini!) care nu indeplinesc conditiile din statut,tot asa cum e greu de imaginat sa nu se stie la aceasta data cate voturi pot fi exprimate legal in cadrul adunarii generale.
    Intr-o organizatie sanatoasa la cap drepturile de vot in cadrul adunarii generale se stabilesc in functie de situatia indeplinirii de catre membrii a obligatiilor la 31 decembrie a anului precedent,asta pentru ca,in primul rand adunarea generala se intruneste pentru aprobarea situatiilor financiare ale anului expirat si nu pentru cel curent.Dar la noi,ca sa fie ca la nimeni,se accepta “investitori” pana in ziua adunarii generale,din care motiv avem parte de tot soiul de solutii aberante si nelegale.